oppa
Aktif Üye
Gerekli Olan Program:
?
İlk olarak VDFEdit (Görsel Düzenleme) programımızı açıyoruz. "File/Import" , "Import Butonu" veya "CTRL+I" kısayolu ile kullanacağımız saydam olan resmimizi seçiyoruz. Eklediğimizde eğerki daha önce bir ayar yapmadıysanız görsel aşağıdaki şekilde arka tarafı saydam olmamış olarak gelecektir.
Bu görseli saydam halini göstermek için "View/Mask" veya "CTRL+M" kısayolu ile maskeleyin.
Eğer işlemin sonucunda arka taraf sayfam olduğunu belirtir şekilde aşağıdaki gibi olduysa işlemi doğru yapmışsınızdır.
Şimdi bu dokuyu "materials" klasöründeki kendi klasörünüze kaydedin. Kayıt işlemi bitince "Tools/Create VMT File" seçeneğine tıklayın.
Açılan ekranda "Textures" sekmesinde "Base Texture 1" alanında kayıt ettiğiniz yol gözükecektir. Gözükmüyor ise siz yazabilirsiniz.
"Options" sekmesine geçip "Shader" seçeneğinde "LightmappedGeneric" seçeneğini seçin ve onay kutularından "Translucent" seçili hale getirin.
"Create" butonuna tıklayınca "Farklı Kaydetmeyi Onayla" mesaj kutusu gelirse evet seçeneğini seçerseniz haritanız için saydam texture kullanabilirsiniz.
? ? SONUÇ ? ?
?
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
(Programın kurulumu ve kullanımı için
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
adlı konudan yararlanabilirsiniz.)İlk olarak VDFEdit (Görsel Düzenleme) programımızı açıyoruz. "File/Import" , "Import Butonu" veya "CTRL+I" kısayolu ile kullanacağımız saydam olan resmimizi seçiyoruz. Eklediğimizde eğerki daha önce bir ayar yapmadıysanız görsel aşağıdaki şekilde arka tarafı saydam olmamış olarak gelecektir.
Bu görseli saydam halini göstermek için "View/Mask" veya "CTRL+M" kısayolu ile maskeleyin.
Eğer işlemin sonucunda arka taraf sayfam olduğunu belirtir şekilde aşağıdaki gibi olduysa işlemi doğru yapmışsınızdır.
Şimdi bu dokuyu "materials" klasöründeki kendi klasörünüze kaydedin. Kayıt işlemi bitince "Tools/Create VMT File" seçeneğine tıklayın.
Açılan ekranda "Textures" sekmesinde "Base Texture 1" alanında kayıt ettiğiniz yol gözükecektir. Gözükmüyor ise siz yazabilirsiniz.
"Options" sekmesine geçip "Shader" seçeneğinde "LightmappedGeneric" seçeneğini seçin ve onay kutularından "Translucent" seçili hale getirin.
"Create" butonuna tıklayınca "Farklı Kaydetmeyi Onayla" mesaj kutusu gelirse evet seçeneğini seçerseniz haritanız için saydam texture kullanabilirsiniz.
? ? SONUÇ ? ?