oppa
Aktif Üye
MAP DECALS
Gerekli Eklenti(Türkçeleştirilmiş)=
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Görsel Aktarım Programı=
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Orijinal Eklenti=
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
? İlk olarak Türkçe çevrilmiş olan Map Decals eklentisini indirip sunucunuza kurun.
? Sunucunuza kurduktan sonra arka planı saydam veya renkli olan bir görsel hazırlayın. (256x256/512*x512/1024x1024/2048x2048 ve katları uygun olur.)
? Hazırladığınınız görseli VDF Edit programına import ediniz. Import ederken boyutu görselinizin boyutuna uygun seçmeye özen gösteriniz.
? Eklediğiniz görsel arka planı saydam ise View/Mask seçeneğini işaretleyiniz.
? Bir klasöre kendinize özgü bir isim ile farklı kaydediniz ve VDFEdit programını kapatınız.
? Kaydettiğiniz klasördeki kendinize özgü isim verdiğiniz dosyalardan .vmt uzantılı dosyayı açınız. Açılan dosyayı aşağıdaki gibi editleyiniz.
Kod:
"LightmappedGeneric"
{
"$basetexture" "decals/custom/sunucuAdi/özgünTextureAdi"
"$decalscale" "0.10"
"$decal" 1
"$translucent" 1
}
? Görseliniz büyüklük ve küçüklüğüne göre "decalscale" ora oranını değiştiriniz.
? Görselinizin arkaplanı saydam değilse "translucent" satırını siliniz.
? .vtf ve .vmt uzantılı dosyaları sunucunuzda materials/decals/custom/sunucuAdi/ dizini içine atınız.
? Sunucunuzdaki addons/sourcemod/configs/map-decals/decals.cfg dosyasını kendinize göre düzenleyin;
Kod:
"Decals"
{
"Eklentide kullanacağınız isim"
{
"path" "decals/custom/sunucuAdi/özgünTextureAdi"
}
}
? Birden fazla ekleyecek iseniz;
Kod:
"Decals"
{
"Eklentide kullanacağınız isim"
{
"path" "decals/custom/sunucuAdi/özgünTextureAdi"
}
"Eklentide kullanacağınız isim"
{
"path" "decals/custom/sunucuAdi/özgünTextureAdi"
}
}
şeklinde kullanabilirsiniz.
? CS:GO oyununda sunucunuza girdiğinizde "!decalmenu" komutu ile açılan menüden "Boya Çıkartması" seçeneği ile görselinizi ekleyebilirsiniz.
? Eklediğiniz görseli kaydetmek için ise aynı menüden "Çıkartma Kaydet" seçeneğinden "By Hedef Konum" ile mouse hedefinizdeki görseli kaydedebilirsiniz. Hepsini kaydet yerine bu seçenek daha işlevseldir.
KOMUTLAR
sm_paintdecal <cikartma_ismi| cikarma_id> - Hedeflediğiniz yere belirlediğiniz görseli yerleştirir.
sm_removedecal <aim | all | id | name | last> - Hedeflediğiniz veya belirlediğiniz çıkarma/çıkartmaları kaldırır.
sm_savedecal <aim | all | id | name | last> - Hedeflediğiniz veya belirlediğiniz çıkartma/çıkartmaları kaydeder.
sm_listdecal <aim | all | id | last | map | name | saved> - Çıkartmaları listelemeyi sağlar.
sm_aimpos - Hedeflediğiniz pozisyon konumunu gösterir.
sm_decalmenu - Kontrol Menüsünü Açar.